lördag.

Har precis kommit hem! Har varit i stan och firat Anna med hennes släkt och vänner. Vi åt buffé sedan gick vi ungdomar ut till vasaparken och satt där ett tag sen var de dags att dra sig hemåt. Det är galet vad varmt det varit idag. Jag och Camilla satt efter lunchen ute på altanen och försökte fånga de sista solstrålarna men till slut stod jag inte ut i värmen och sedan när jag var på tunnelbanan höll jag på att dö, det var som en bastu!

Imorgon ska jag kanske träffa Lisa och så blir det förhoppningsvis den vanliga söndagspromenaden med Matilda. På måndag är det dags för klippning. Ska bara klippa topparna, inte mycket mer. Mer för uppfräschning, jag gillar mitt hår nu som det är - längdvis alltså.

Nu ska jag återgå till att kika på vårt klasschema, hehe och sedan ska jag sova!

Kiss and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0